Bugun...


Muallimköy Sahile İniş Noktası pislik içinde
Tarih: 22-06-2026 01:03:49 Güncelleme: 22-06-2026 01:03:49 + -


Gebze Muşlimköy Mahallesi sakinleri, mahalleden sahile ulaşımı sağlayan tek geçiş noktasının bakımsız ve pislik içinde olduğunu belirterek yetkililere çağrıda bulundu.

facebook-paylas
Tarih: 22-06-2026 01:03

Muallimköy Sahile İniş Noktası pislik içinde

Demiryolu altından sahile geçişin sağlandığı tunelde biriken pis su ve düzensiz, sivri taşlar nedeniyle vatandaşlar sahile ulaşmakta zorlanırken, özellikle çocuklar ve yaşlılar için ciddi yaralanma riski oluştuğu ifade edildi. 




Bu haber 66 defa okunmuştur.

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI