Yeni hizmet binasında düzenlenen basın toplantısında konuşan Abdullah As, uzun yıllardır Milli Görüş camiası içerisinde yer aldığını belirterek, Anadolu Gençlik Derneği’nin çalışmalarını Prof. Dr. Necmettin Erbakan’ın ortaya koyduğu milli ve manevi değerler doğrultusunda sürdürdüğünü ifade etti.
As, “Bizim amacımız; ahlaki ve manevi değerlere sahip, vatanını ve milletini seven, sorumluluk sahibi gençler yetiştirmektir. Prof. Dr. Necmettin Erbakan’ın çizdiği istikamette çalışmalarımıza kararlılıkla devam ediyoruz.” dedi.
Milli Gençlik Vakfı’nın 1975 yılında kurulduğunu hatırlatan Abdullah As, 28 Şubat sürecinin ardından faaliyetlerin durdurulduğunu, 2002 yılında Anadolu Gençlik Derneği’nin kurulduğunu ve vakfın haklarının yeniden iade edilmesiyle her iki kurumun birlikte hizmet vermeye devam ettiğini söyledi.
Yeni hizmet binasının üç katlı olduğunu ve aynı anda yaklaşık 200 öğrenciye eğitim verilebildiğini belirten As, “Türkiye’de bu konseptte hizmet veren örnek merkezlerden biriyiz. Yaz ve kış boyunca eğitim faaliyetlerimiz aralıksız devam ediyor. Ortaokul ve lise öğrencilerine yönelik kurslarımızın yanı sıra tüm gençlerimizin faydalanabileceği sosyal ve kültürel etkinlikler düzenliyoruz.” ifadelerini kullandı.
Toplantıda yaz dönemi faaliyetleri hakkında bilgi veren AGD Gebze yöneticisi Seyfi Dibektaş ise, 28 Haziran’da başlayacak yaz etkinliklerine yoğun ilgi olduğunu belirterek, Gebze Atatürk İlkokulu’nda gerçekleştirilecek programlara kontenjanın dolduğunu söyledi.
Dibektaş, “Amacımız çocuklarımıza sadece Kur’an-ı Kerim öğretmek değil; öğrendikleri değerleri hayatlarında yaşayabilecekleri bir eğitim ortamı sunmaktır. Yaz etkinliklerimizde hem manevi eğitim hem de sosyal faaliyetlerle öğrencilerimizin gelişimine katkı sağlamayı hedefliyoruz.” dedi.
Toplantı, derneğin yeni hizmet binasının gezdirilmesi ve yürütülen eğitim faaliyetleri hakkında basın mensuplarına bilgi verilmesiyle sona erdi.