Öncelikle POS cihazı kullanımının pazarcı esnafı için yasal bir zorunluluk olduğunu belirten Başkan Atsız, “Bu uygulama, Türkiye Pazarcılar Federasyonu tarafından, pazarcı esnafının gelişen teknolojiye uyum sağlaması, müşteri memnuniyetini artırması ve kayıt dışılığı önleyici adımların desteklenmesi amacıyla teşvik edilmektedir.
Federasyonumuz, bu süreci daha cazip hale getirmek için bankaların genel müdürlükleriyle iş birliği yaparak POS cihazı kesinti oranlarının pazarcılar lehine düzenlenmesi yönünde önemli görüşmeler gerçekleştirmiştir. Hedefimiz, hem pazarcı esnafımızın işlerini kolaylaştırmak hem de vatandaşlarımızın pazarlardan gönül rahatlığıyla ve alternatif ödeme yöntemleriyle alışveriş yapmasını sağlamaktır.
Bu girişim, zorunluluktan ziyade bir iyileştirme ve yeniliğe ayak uydurma adımıdır. Hem müşterinin hem de esnafın haklarını gözeten, pazara olan ilgiyi artırmayı amaçlayan bir çalışmadır” bilgisini verdi.
#gebzeilkhaber #gebze #gebzepazar #pazar